Haier HW90-B14959EU1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HW90-B14959EU1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

shila 14-03-2024

Stille machine die en flinke lading aan kan

Geschreven voor: Haier HW90-B14959EU1

Heb deze machine getest en bevalt mij erg goed!

Ik kende het merk nog niet, maar ben er meer tevreden over dan andere bekendere merken. Het is een mooi ding, en de machine is heel stil en trilt weinig, in vergelijking met andere.

Ik ben ook erg tevreden over het aantal programma's wat er op zit, zoals het 'smart' programma wat meestal een lekker kort programma is maar wel afgesteld is op de inhoud van de machine. Daarnaast zijn er programma's die speciaal voor wol en voor extra hygiene zijn. Je kan makkelijk kiezen tussen de programma's door aan de knop te draaien. Helaas is er geen optie voor het verkorten van een programma, maar er zijn wel opties zoals extra water of extra voorspoelen.

De machine kan ook een flinke lading aan, mijn grootste was was het beddengoed met een aantal handdoeken. Ik doe dat normaal niet omdat de meeste machines niet zo veel aan kunnen, maar dit was geen probleem en de was is helemaal schoon.

Er zit een app bij, die er op zich handig uit ziet. Het is alleen een enorm gedoe om die te verbinden met de machine, ik denk dat dit komt omdat je zowel je WiFi naam als wachtwoord uit moet spellen in de app. Een spelfoutje en je kan opnieuw beginnen.

Al met al, ik beveel deze machine zeer aan!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Handige programma's
  • Korte programma's

Minpunten

• Moeilijk app te verbinden

l************@h********** 14-03-2024
Geschreven voor: Haier HW90-B14959EU1

Het allereerste wat je opvalt als de machine binnen komt is dat hij er prachtig uit ziet. Een hele moderne uitstraling, daar wordt je toch vrolijk van als je de was doet.

Naast dat de machine er gelikt uitziet is het toppunt voor mij toch wel dat hij enorm stil is. De trommel draait echt geruisloos rond. Een heel verschil met onze vorige wasmachine. Ik ben een paar keer gaan kijken of hij wel echt aan het werk was:)

De trommel is hiernaast erg groot, heel fijn om grote wassen te kunnen draaien en ook erg handig met beddengoed en flinke ladingen handdoeken.

De app werkt super, van afstand een wasje aan kunnen zetten en het juiste programma kiezen is erg handig. Kind kan de was doen:)

Een klein minpuntje vind ik het gebrek aan een knop om een programma in te korten. Er zit alleen een 15 minuten wasje op. Wel kun je bijvoorbeeld een wolwasje aanzetten dit is ook wat korter ongeveer 30 minuten. Maar een was van bijvoorbeeld een uur kun je niet zo makkelijk doen.

Al met al wel heel tevreden over deze machine! Een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Deze Haier wasmachine heb ik mogen testen!

DominiqueV12 13-03-2024

Aanrader!

Geschreven voor: Haier HW90-B14959EU1

Ik heb deze Haier wasmachine mogen testen en ben erg enthousiast!

Allereerst heeft hij een erg groot laadvermogen, wat super fijn is. Kan gemakkelijk was opsparen en in 1x wassen, waar ik dat voorheen met mijn kleinere wasmachine in delen moest opsplitsen met daardoor meer wasbeurten.
De binnenkant heeft een led verlichting die aangaat wanneer je de deur opent, zodat je makkelijk kan zien hoeveel ruimte er (nog) is maar ook of er nog een verdwaalde sok is achtergebleven in de trommel na het legen.

De machine is relatief stil en trilt nauwelijks. Er zijn genoeg programma opties die meestal ook nog naar individuele wens zijn aan te passen.

Het werken via de app vind ik ook top. Verbinding maken met de wasmachine ging gemakkelijk na het downloaden van de app door de instructies te volgen. Hiermee kan je de was ook op een later moment van buitenshuis laten starten. Maar daarnaast kun je via de app ook gemakkelijk het juiste wasprogramma zoeken voor jouw kleding/wasgoed en dat hierin eventueel nog aanpassen (bij de meeste programma's).

Een ander voordeel van de app is dat je kan inzien hoe zuinig je wasbeurten zijn. Bijvoorbeeld hoe vol je trommel zat of hoe energie zuinig je wast. Geeft weer wat meer inzicht.

Daarnaast is er de opties om de was door te laten zwieren op laag tempo wanneer je nog niet thuis bent, om te voorkomen dat het muf wordt bij lang in de trommel zitten. DIt vind ik een top functie!

Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat er geen speed functie op zit, hiervoor moet je dan het kortere programma kiezen.
En hij is zo 'stil'dat je dus ook niet door hebt wanneer hij klaar is, is geen piepje oid wat aangeeft dat het programma is afgelopen. Hier krijg je daarentegen wel weer een melding van in de app.

Kortom: dik tevreden, een aanrader!

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig
  • mooi design
  • grote laadtrommel

Minpunten

• geen snelfunctie

Pennywafel 13-03-2024

machine doet goed zijn werk

Geschreven voor: Haier HW90-B14959EU1

Ik heb deze machine mogen testen.

Wat mij direct opviel is het formaat van de machine.
Standaard zijn wasmachines 60 cm. diep, deze is 50 cm.

Hierdoor een wat ondiepere trommel.

De machine ziet er mooi en overzichtelijk uit.
Vele functies waarvan ik er ene paar heb gebruikt

Wassen doet hij prima in verschillende programma's.
Centrifugeren gaat in sommige programma's maar tot max 1200 rpm. Hierdoor de was iets minder droog uit de machine.

De machine is redelijk stil met wassen en centrifugeren. Wat mij wel opvalt is dat het bijvullen van water behoorlijk veel lawaai maakt.

Mijn favoriete programma is het stoomprogramma. in 18 minuten een kledingstuk weer mooi fris en vrij van kreukels.

Pluspunten

• Stoom programma
  • overzichtelijk

Minpunten

• ondanks 9 kg. toch trommel aan de kleine kant

r**********@g******** 09-03-2024

Haier HW90-B14959EU1DF Wasmachine

Haier HW90-B14959EU1DF Wasmachine

mooie wasmachine,

mooi ruime opening voor het inbrengen van het wasgoed.
De machine kan 9 kilo aan wasgoed verwerken en dat is fors als je alleen bent.
had hiervoor een machine met voorlader maar ik persoonlijk gebruikte dat nooit op deze machine zit dat niet waardoor je meer ruimte hebt voor dekens in mijn geval 180x220 wat past en schoon wordt.

ook ben ik verrast dat er verlichting in de wasmachine zit vind ik super handig!

ben nu een tijdje bezig om de wasmachine te verbinden met internet maar geen succes dus dit mag voor mij wel wat makkelijker.
(sinds nieuwe software update is dit verholpen)

* hOn app geïnstalleerd op mijn s21 ultra
* aanwijzingen opgevolgd van de app waaronder qr code scannen wifi gegevens invullen en ook bluetooth aan

en klaar voor gebruik.

De werking van de machine is prima, hij is stil en stabiel.
ook omdat de elektromotor meteen aan de trommel zit bij het centrifugeren hoor je de machine bijna niet ook als hij 1400 toeren draait

Deze machine welke ik aan het testen ben heeft de kleur wit met zwart.
Er zit een grote ruimte voor verschillende opties en is ruim voldoende om de juiste persoonlijke optie te kiezen.

de machine heeft de energielabel A wat hem zuiniger maakt dan andere wasmachines

heb nu verschillende programma's getest in de app op mijn telefoon en dit maakt de keuze van programma's kiezen een stuk makkelijker.

heb geprobeerd

* Normale was op programma MIX duur ongeveer 2 uren
* katoen voor bedden was ook ongeveer 2 uren

Er zitten nog veel meer programma's op alleen hier ben ik niet aan toegekomen, in de app krijg je veel advies over welke middelen en het beste werken in deze machine.
het is bijna droog en schoon zeer tevreden met de werking van de machine

conclusie: het is een super mooi apparaat en ik denk dat je deze overal wel kan plaatsen, hij ziet er mooi uit en hij opereert stil.

Pluspunten

• groot laadvermogen 9 kilo
  • stil
  • energiezuinig
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• software Pon, na software update wel goed